30 December

Vaknade kl 6 av gammal vana antar jag. Men somnade sen om till halv 9. Skönt!
Förmiddagen ägnade vi åt att städa. Skönt att ha ett nystädat hem!

Vid halv 3 åkte vi för att hämta hem Max. Därefter körde vi till Coop för att handla mat till veckan. Max var sur & grinig & allmänt jobbig faktiskt.
Han tyckte kanske inte att det var kul att träffa sina föräldrar igen ;)

Men efter en macka när vi kom hem & lite Rorri Racerbil så blev glad & trevlig igen :)

Till middag gjorde jag pannbiff. Mkt gott om jag får säga det själv. Max tog ett bad efter maten. Sen orkade han inte dricka välling utan somnade på nolltid.

Vi har kollat på en massa Big Bang Theory avsnitt. Så jäkla bra serie. Nästa unge ska fan heta Sheldon ;)

Imorgon är det ju nyårsafton. Den ska spenderas i Rydebäck. Min svärmor fyller år så det blir en lugn nyår hos dem.

Nu ska jag kolla lite bloggar innan jag somnar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0