Påskdagen

Ja som jag skrev igår så vaknade Max vid 5! Inte så skoj. Men men...
Förmiddagen var lite gnällig. Han var ju trött. Men vi lekte med bilarna & tittade på iPaden.

När Max sov middag så åkte jag ut till Väla. Köpte ett par boots som var sjukt sköna. Och lite korgar till Max rum till allt lego. Så nu är det organiserat & fint, ett litet tag iallafall ;-)

När Max vaknat klädde vi på oss och promenerade ner mot stan. Skönt väder men jag skulle ju haft mössa för det blåste lite kallt om öronen.

Vi skulle inte vara hos mamma förrän 5 så jag tänkte att vi skulle gå bort mot norra hamnen. Men när vi kom vid Knutpunkten så smällde det både smällare & det rök från massa bengaler & det var allmänt stökigt. Djurgården hade kommit till stan!
Så jag bestämde mej för att gå upp till mamma & Håkan lite tidigare.

Mötte två Djurgårdskillar & frågade om jag kunde få fota Max med någon av deras halsdukar för att håna Pidda.
Det gick sådär ;)

Hos mamma fick vi först en liten tapastallrik. Och sen kalkon. Såååå gott!

Till efterrätt fick vi glass som mamma gjort, jättegod! Hon är duktig min mamma :)

Max käkade massa godis & var på gott humör hela kvällen. Han blev lite svartsjuk när mormor eller Håkan höll Ella. Haha...

Pidda kom ner & hämta oss så vi slapp ta bussen hem.

Nu ska här städad ordentligt & i eftermiddag ska vi hem till Jesper & Jennifer & äntligen få se deras lägenhet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0