Fredag kväll

Här sitter jag i soffan & käkar 2 bitar av mitt fröbröd som jag gjorde igår!
Jättelätt, innehåller bl.a. riven ost,majonäs, pumpakärnor, sesamfrön.
Recept finns på www.levamedlchf.se
Faktiskt väldigt gott!

Ja Pidda är som sagt inte hemma. Hans bror skulle bjuda ut honom på middag. Max har sovit sen kvart över sju. Är sugen på att joina honom snart!

Det är ändå bara skit på tv ;) Kollar på ett jäkligt gammalt Simpsonsavsnitt! Inte så skoj. Kom på nu att jag lånat nån film av Linda som Pidda inte vill se. Kanske ska passa på? Pallar nog inte se hela.

Imorgon är det mkt på programmet :)
Träning med Linda, optikern så att jag kan få nya terminalglasögon (ser så kasst) sen ska Jannica öva på manikyr på mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0