aj aj aj

Det var längesen jag var här inne minsann men jag har tänkt blogga iallafall ;- )
 
Livet rullar på som vanligt. Väntar på att få ha semester, ska jobba 1,5 v till. Pidda har haft haft semester förra veckan & denna veckan. Detta för att dagis endast skulle ha vikarier v 29 om man behövde barnomsorg. Så i sista sekund så bestämde han sej för att ta denna veckan oxå. Sen får Max vara med farfar nästa vecka så blir han långledig från dagis.
 
På vår semester ska vi åka till Spanien med Linda och Matte. Det ska bli sååååå skönt. Vi åker den 6 augusti och kommer hem den 14 augusti. Och den 24 augusti ska Linda och Matte gifta sej, ÄNTLIGEN :-) Och jag ska vara toastmadame. Är lite nervös för det men det går nog bra hoppas jag.
 
Nu är det dax för lunch, inte mkt & skryta med. Fick bli lite hopp-plock då färsen vi tillagade igår inte var fräsh så det luktade & smakade apa.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0