Lördagen

Började kl 6 när Max tyckte att det var dax att kliva upp.

Vi sköt på träningen tills idag då Linda hade massor att fixa. Gjorde inte så mkt faktiskt.

Jag var ju hos optikern, hon tyckte inte att jag behövde bildskärmsglasögon. Konstigt eftersom jag redan har det. Däremot tyckte hon att jag kanske skulle ha glasögon privat. Får åka ut & kolla det en annan dag eftersom jag inte riktigt hade pengar till det igår.

Fyndade 3 snygga tröjor för 167 kr på Zara till Max däremot.

Åkte hem & hämtade Max & vidare till min pappa för att Jannica skulle göra sin läxa på mina naglar :) Hon skulle göra fransk manikyr på mej. Blev bra efter att hon gjort om det 100 ggr för att hon själv inte var nöjd :-)

Sen skulle vi åka & handla mat men klockan var mkt & jag tänkte att det skulle bli mat sent om vi först skulle handla & sen laga & det hade nog inte Max pallat.
Så det blev Mc Donalds. Ja jag syndade! Attans men jag stod emot semlan Jannica köpt till mig iallafall ;)

Kvällen spenderade på soffan som 2 riktiga pensionärer & kl 22 gick vi & la oss. Haha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0