28 December

Idag har jag varit ledig. Jobbade igår & det var sååå lugnt. Man kunde pilla med lite saker som behövde fixas i lugn & ro.

Vi åkte till Väla idag med mamma. Vi hade ju presentkort på Cervera & köpte ett set med kastruller. De vi har va så jäkla tråkiga så nu har vi 3 nya fina :) Köpte även en tröja för mitt presentkort som jag fick i julklapp.

Efter Väla gick vi in på Ikea. Käkade köttbulle-lunch. Max klämde 7 köttbullar & lite mos. Duktig kille :) Sen inhandlades diverse saker. Bl.a. ben till vår säng då vi ska sälja vår sänggavel. Ska göra en egen tänkte jag :)

När vi åkte från Ikea däckade Max på 2 röda, inte konstigt eftersom han varit vaken sen 5.10!

När han sov åkte jag till Ramlösa för att hämta en växa-säng till Max som en kvinna skänkte bort. Den var i bra skick & gratis är ju bra :-)

Nu ska ungen sova i sitt eget rum igen!

Sen åkte vi hem till pappa på kalas eftersom han fyller år idag.
Det bjöds på god mat & Max var i sitt esse.

Imorgon ska Max åka med mamma & Håkan till min moster i Lund. Vi ska hem till Sofie & Magnus för den sista Halv 8 middagen. Så Max får va med mormor & sova där.

Nu ska jag sova, tror nämligen att den lilla odågan vaknar tidigt imorgon oxå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0