Juldagen

Dagen började med att vi lekte med Max nya leksaker :)  Sen när han sov middag så somnade jag med. Skönt med en liten nap :)
 
Vid 15 skulle vi vara hemma hos pappa för att fira jul med dem. Efter maten kom tomten Bosse :) Max var faktiskt inte lika rädd. Han hade kanske vant sej vid tomten ;)
 
Här fick Max:
En verktygslåda
Ett par arbetsbyxor
En tröja
En cdspelare
En cd-skiva
En ratt med blinkers & grejer
Strumpor
Duplo med bilar & en lastbil
 
Vi fick
Presentkort på Väla & en serveringsskål.
 
När vi kom hem piffade jag till mig lite för att åka ner till Helsing där massa gamla skolkompisar fanns. De träffas alltid på juldagen & käkar & går ut. Jag har inte varit med så många gånger eftersom i alltid firar jul med pappa.
Men iallafall så stannade jag där ett tag men vid 11 så kände jag att jag var sjukt trött + att jag visste att Max skulle vakna tidigt igår så jag åkte med Sara hem.
 
Men hade kul ändå =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0