Nytt försök!

Då kör vi ett nytt försök att blogga :-)

Ny blogg, ny portal & snart nytt år!

Ska försöka pilla mer med designen imorgon om jag hinner. Det är ju faktiskt julafton ;)

Nu bär det av på det första julfirandet, i år firar vi med mamma & familj på lillejulafton & imorgon firar vi med Piddas familj.
Andra gången i mitt 31-åriga liv som jag inte kommer att va med mamma på julafton men så blir det när man skaffar familj ju. Och, första gången som jag inte firar med min lillebror!! Men han är i Thailand så det kan ju inte hjälpas. Men vi ska skypa med han & hans tjej idag.

Nu är vi på väg för att hämta odågan ;) Vi va på 50-års fest i Rydebäck & när tröttheten kom smygande så gick Pidda upp & lämnade honom till farmor & farfar. Mycket bra :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0